Tulikin tänään sähköpostiin viestiä että koe onnistuu 22.10 pidettävään näyttelyyn Lapualla =)

Että silloin siis lähdetäänpi suorittamaan sitän käytännönkoetta. Täytys vielä päättää sekin et mitkä gerbiilit mä sinne ilmottaisin näytille ja nyt kun tuli tuo käytännönkoekkin sinne, niin täytyy miettii sen lisäks viel se et mitkä gerbat otan siihen kokeeseen. Jotkut hyvät kasvatus gerbat pitäis siihen valita. Hmmm... Mulla on vaan sikäli huonompi tilanne et suurin osa mun hyvistä naaraista on justiinsa lisääntymässä, et siitä onkin hyvä lähtee valitteen niitä kokeeseen vietäviä xD

Siittä kun nyt pääsiskin kerralla läpite niin sit saiskin alkaa anomaan sitä virallista kasvattajanimee. Toivottavasti ei joutuisi ihan kamalan hirmu pitkää aikaa odottelemaan kokeen tuloksia. Sit pitäs keksiä ne varavaihtoehdotkin siihen nimianomukseen... Nooooh, niitä ehtii vielä ihan hyvin miettiä.

Saas nähdä kuinka hirveesti alan hermoileen ja jännittään sitä koetta...
Ihan varmana sillon 22.10 aamusta viimestään oon ihan tutina päällä et "apua apua, miten mä selviin siittä!"

No toivotaan parasta ja hei ihanat ihmiset pitäkää mulle peukkuja!

 

Lisäksi tänään lähti  D- ja E-poikueiden paperit rekisteröintiin. Saas nähdä onko siellä Pirre yhtä ahkerana ja vikkelänä kuin viimeksi ja tulee paperit pikavauhtia takasin päin. Se oliskin kiva jos ne tulis perjantaiksi niin sais antaa Evellekkin noiden kakaroiden paperit samantien matkaan, kun se lauantaina tulee hakemaan omansa pois.
Voi että Emmét kun se on niin ihana mun tulee kyllä ikävä sitä  Ja Enzó pikku simsu poitsu, sitä kanssa!
Noo ehkä Eve on niin kiva että lähettelee mulle joskus kuvia ja terveisiä niistä =)

 

Maksoin myöskin tänään mun Rapunzelin tilauksen valmiiksi, niin saapi Eve ja Jussi tuoda sen tullessaan lauantaina. 
Ihania ihmisiä, kun viittivät tollain kuskata mun tilauksiani tänne, vaikka mä teinkin kauheeta jätti tilausta =D
Tulee hiiri mixiä ja gerba mixiä yhteensä sellanen 35kg ja sitte päätin ottaa vielä mörttiä sen isomman satsin samalla. Nyt kun kerran niille tuli kuski joka tuo ne mulle eikä tule postituskuluja yms.


Oi että, kunpa nyt menis hyvin se koe ja pääsisin läpi