Mun piti tänne synttäreistäkin kirjottaa jotka oli lokakuun 23 pv. ja vaikka mistä muustakin mut se sitten vähän jäi kun oli niin paljon kiireitä ja sitten lopulta kävi niin että mun läppäri hajos ja jouduin lähettään sen huoltoon :(  Ensi luultii et oli piuhas vika ja sain uude piuhan joka sit tuli viime viikolla ja sit ei toiminu vieläkään joten soitin sinne uudestaan ja nyt pitäs lähettää tuo konekkin sinne ja ootella ehkä 3-4viikkoo et ne saa sen korjattuu ja toimittee takasin. Niin siellä Acerilla se nainen arvioitti kun kysyin että kuinka kauan mahtaa mennä kun ne tuon koneen kattoo kuntoon. Tosi kiva juttu... Sitä piuhaaki oottelin pari viikkoo sieltä.

Oon joutunu käyttään mun vanhaa konetta joka on ihan surkee ja jumittaa jatkuvasti, ku nytkää en meinannu ees päästä kirjautuun tänne -.- 
 
Todella ihanaa siis.. 
Jotenka tässä selitys minkä takia minua ei ole täällä näkynyt "vähään" aikaan ollenkaan. Synttäreissä oli aika paljon tekemistä ja sitte niitä juhliessa meni aika myöhään tietenkin. Het perään lähettiin reissuun Turun saaristoon jossa oltiinkin reilu viikko. Sit pitikin lähtee Keuruulle mökkeileen kun äiti oli varannu meille mökkiviikolopun ja maksanukki sen valmiiks vähän niinku mulle synttärilahjaks.
 
Ja sitten toi mun läppäri jo hajosikin :(
 
Koitan nyt saada laiteltua tänne es jotain päivityksiä tapahtumista täällä päin maailmaa jos tää mun vanha romu kone vaan sen sallii.
Mulle on ehtiny tulla tässä välissä jo pari uutta gerbiiliäkin ja lisää olisi vielä tulossa joulun jälkeen. Poikasia ei valitettavasti vielä saatukkaan :(